Faq

Jaki jest minimalny okres najmu pojazdu w #whitecarrental

Minimalny okres czasu najmu pojazdu to 3 dni, jednak zdarzają się sytuacje, gdzie możemy rozpocząć wynajem z dnia na dzień, w takim przypadku,

prosimy o kontakt bezpośrednio z nami pod nr telefonów (+48) 572 690 652, +34 613 544 253, lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: whitecar.alicante@gmail.com

W jaki sposób mogę zamówić samochód w #whitecarrental?

Samochód można wynająć na klika sposób:

korzystając z naszej strony internetowej www.whitecarrental.pl

kontaktując się z nami telefonicznie (+48) 572 690 652, +34 613 544 253, lub za pomocą  poczty elektronicznej pod adresem: whitecar.alicante@gmail.com

Czy parkingi są dodatkowo płatne?

Tak, wszystkie parkingi oraz postoje płatne, opłacane są przez Wynajmującego.

Jakie ubezpieczenie posiada wynajęty w #whitecarrental samochód?

Pojazd posiada pełen zakres ubezpieczenia oc i ac zwalniające najemcę od odpowiedzialności w przypadku kolizji szkody parkingowej, wypadku kradzieży  z wyjątkiem

  • umyślnego uszkodzenia pojazdu
  • uszkodzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym, po użyciu narkotyków lub środków psychotropowych
  • szkody powstałej gdy osoba kierująca  pojazdem nie była osobą upoważnioną do kierowania pojazdem
  • kradzieży pojazdu w wyniku której zginęły kluczyki

Czy mogę zwrócić samochód w innym mieście niż był on wynajęty? 

Tak, szczegóły będą omawiane podczas kontaktu z przedstawicielem #whitecarrental, po złożeniu chęci rezerwacji pojazdu na stronie internetowej www.whitecarrental.pl

Czy jest limit kilometrów?

W www.whitecarrental.pl nie mamy limitów kilometrów. 

Nie ograniczamy Swoich Klientów odległością przebytej drogi, ciesz się pojazdem i zwiedzaj bez limitów.

Czy w cenie najmu pojazdu, wliczone są przejazdy autostradami?

Nie, wszystkie drogi szybkiego ruchu, czy autostrady, są opłacane przez Wynajmującego

Jak mogę zapłacić za wynajęcie samochodu?

Płatność odbywa się bezpośrednio w chwili przekazania samochodu przez przedstawiciela #whitecarrental wynajmującemu w miejscu,

który wspólnie został ustalony podczas dokonywania rezerwacji.

Czy podstawiamy samochód na lotnisko?

Tak podstawiamy nasze pojazdy na lotniska w rejonach zawartych w formularzu wyszukiwania dostępnych pojazdów na stronie www.whitecarrental.pl

w polach z etykietą “Miejsce wynajmu” oraz “Miejsce zwrotu“, lub w wspólnie ustalonym miejscu podczas rezerwacji telefonicznej.

Czy istnieje możliwość wynajęcia wraz z samochodem dodatkowych akcesoriów takich jak np. GPS, foteliki, czy nosidełka dla Dzieci?

Tak, #whitecarrental posiada w ofercie dodatki, aby Twoja podróż była jeszcze bardziej komfortowa i bezpieczniejsza.

Czy istnieje możliwość wynajmu samochodu w czasie natychmiastowym, np. z dnia na dzień lub nawet tego samego dnia?

Tak, oczywiście, jednak w takim przypadku prosimy kontaktować się bezpośrednio z #whitecarrental pod nr telefonu (+48) 572 690 652, +34 613 544 253,

lub za pomocą poczty elektronicznej, pod adresem: whitecar.alicante@gmail.com.

Czy muszę posiadać międzynarodowe prawo jazdy by wynająć samochód w #whitecarrental?

Musisz posiadać ważny dowód lub paszport oraz co najmniej rok ważne i honorowane prawo jazdy w UE

Czy samochód powinien zostać zwrócony z pełnym bakiem paliwa?

Tak, oferowany samochód w #whitecarrental posiada pełen bak paliwa i dokładnie w takim samym stanie powinien zostać zwrócony. Jeśli jednak z jakiegoś powodu, samochód nie zostanie dostarczony w w/w stanie, Klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami, wyliczając brakujące paliwo.

Czy w whitecarrental jest możliwość otrzymania kodu rabatowego, lub karty stałego klienta?

Oczywiscie. Dla Klientów #whitecarrental, mamy specjalne rabaty oraz karty stałego klienta.

Są one przyznawane oraz rozpatrywane indywidualnie, dlatego też nie mamy stałych stawek rabatowych. Jeśli jesteś naszym klientem, skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Czy są jakiekolwiek ukryte koszty lub dodatkowe opłaty?

Nie, #whitecarrental nie ukrywa kosztów. Całkowity koszt wynajmu, zostanie obliczony po podaniu wszystkich informacji przez klienta.

Wszystkie szczegóły zawarte są w regulaminie wynajmu. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

Czy mogę przedłużyć okres najmu?

Tak, w whitecarrental umożliwiamy przedłużenie najmu zgodnie z umową. 

W przypadku wyrażenia chęci przedłużenia, prosimy skontaktować się z nami telefonicznie (+48) 572 690 652, +34 613 544 253 nie później niż 24 godziny, przed upływem pierwotnego terminu najmu, wynikającego z zawartej umowy.

Co jeśli w trakcie trwania umowy wynajmu, samochód zostanie uszkodzony, lub bierze udział w zdarzeniu drogowym

Po zdarzeniu drogowym, należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie (+48) 572 690 652, +34 613 544 253.

W takim przypadku to my #whitecarrental zajmujemy się powstałą szkodą,  wezwaniem assistance oraz zabezpieczeniem pojazdu.

Jeśli uszkodzony pojazd nie jest zdolny do dalszego podróżowania, podstawimy też samochód zastępczy, abyś mógł nadal, bez przeszkód cieszyć się wypoczynkiem.

Czy samochodem może kierować inna osoba niż wynajmująca samochód?

Zgodnie z regulaminem zawartym na naszej stronie #whitecarrental, niestety nie.

Jeśli jednak z niewiadomych powodów dojdzie do takiej sytuacji, Klient traci wszelkie ubezpieczenia zawarte w dniu podpisania umowy.

Co jeśli w trakcie trwania umowy wynajmu, samochód ulegnie awarii, /zapali się kontrolka ostrzegawcza, lub inne – podobne/ w jaki sposób mogę się skontaktować?

Należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie, pod numerami (+48) 572 690 652, +34 613 544 253.

Czy samochodem wypożyczonym w whitecarrental , mogę podróżować poza granicami kraju?

Tak, w #whitecarrental udzielamy takowego zezwolenia, natomiast należy o tym fakcie koniecznie poinformować naszego przedstawiciela, co najmniej 24 godziny przed odbiorem pojazdu.